L’alumnat de 6è escriurà un llibre!

Ahir va venir a visitar-nos a la nostra escola la Mª Josep Oro, la directora del Centre de Recursos Pedagògics de Castelldefels. El motiu de la seva visita era proposar-nos de fer d’escriptores i escriptors professionals i publicar un llibre!

Ell llibre es titularà “HOMES I DONES AMB HISTÒRIA” i està centrat en els homes  i les dones que formen part significativa de la història del nostre poble, Castelldefels.

A partir d’ara som autors i autores, i ens convertirem en escriptores, investigadors, il·lustradores i fotògrafs!

Necessitem una editorial amb la que treballar! EL DIMONI PELUT ens ha oferit els seus serveis i en han enviat un vídeo explicant perquè volen treballar amb nosaltres i com ho farem. Què emocionant!!

Us anirem explicant els diferents avenços….