La Marató de TV3 Escola Els Pins

Us informem que la nostra escola participarà al projecte de la Fundació La Marató de TV3.

Aquest any La Marató 2015 tractarà el tema de la diabetis i obesitat (les malalties metabòliques més freqüents a Catalunya)
Tant, des de l’Ampa  cMarato 2015om des de l’escola s’estan preparant moltes activitats per donar a coneixer aquesta malaltia i per recaudar fons que es donaran a la Fundació La Marató.
De moment reserveu a la vostra agenda el 12/12/15 per participar en aquest acte solidari. Quan tinguem més informació us la farem arribar. Ara volem aprofitar per demanar voluntaris que vulguin participar amb l’Ampa en la preparació d’aquestes activitats. Si esteu interessats poseu-vos en contacte amb l’Ampa via mail o bé adreçant-vos directament al despatx.
Moltes gràcies,