La Mar i la Júlia de 6è a la final del XIV Campionat de Scrabble Escolars dels Països Catalans 2023

Enhorabona  Mar i Júlia pel gran paper que heu fet a la final!

Aquest cap de setmana, La Mar S. i la Júlia O. han representat a l’escola a la Gran final del  XIV Campionat de Scrabble Escolars dels Països Catalans que s’ha celebrat a Barcelona a la Lleialtat Santsenca.

Al llarg del matí s’han celebrat diferents rondes eliminatòries. Tot i el cansament que duien de les colònies, la Mar i la Júlia han jugat fantàsticament!

L’Scrabble té avantatges per qualsevol que hi jugui. A més d’augmentar vocabulari, adquirir agilitat en càlcul mental o reforçar el pensament estratègic, l’Scrabble millora la funció cognitiva.

En l’àmbit educatiu, el valor pedagògic de l’Scrabble es basa en utilitzar llenguatge i matemàtica per entretenir de forma senzilla i assequible.

Moltes felicitats campiones!