“HERSTORY”, el nostre Eix Transversal.

Aquest any a l’escola estem treballant  com a Eix transversal LA IMPORTÀNCIA DE LES DONES AL LLARG DE LA HISTÒRIA. Volem saber i conèixer un munt de coses sobre dones que han fet,  que fan i que faran  història. Des de l’escola, volem posar en valor la seva  tasca i sabers i contribuir a la seva visualització i reconeixement.

És per això que tant el nostre projecte interdisciplinar com moltes de les activitats de l’escola  (  noms de les clases, Carnestoltes, Jocs Florals…) ,  giraran  al voltant d’aquest Eix.

Aquest any,   CIENTÍFIQUES, ESCRIPTORES, ASTRONAUTESDONES importants  del present i del passat,  ompliran  tots els racons de l’escola.

Totes elles són  un model i un exemple a seguir.