Grans Lectors i Lectores de l’Escola

L’escola té la sort de comptar amb famílies que col·laboren en la dinamització de la biblioteca. A més d’explicar contes i fer activitats també han aprofitat l’arribada de la primavera per crear entre tots l’Arbre de la lectura. Cada cop que un nen o nena agafava en prèstec un llibre de la biblioteca es trobava a dins el dibuix d’una fulla per omplir amb una petita ressenya d’aquell conte que desprès s’enganxava en un arbre que estava al passadís. Passat uns mesos s’ha fet el recompte de les fulles enganxadas i s’ha entregat un diploma als nens i nenes que han fet més lectures.

Moltes gràcies a tots per participar i a la Marisa per ser la nostra bibliotecària i ajudar-nos sempre en tot.