ESPAIS DE DIÀLEG

Taules de diàleg per anar avançant en la Transformació Educativa amb la col.laboració de tot l’equip de docents.

Després de recollir les reflexions individuals per mitjà d’un formulari, en equips de cicle hem compartit les nostres reflexions en funció d’aquestes 4 preguntes plantejades des del programa d’innovació educativa #PAcTE/ExC

1. Com podem millorar el lideratge pedagògic al centre?
  2. Com estem col.laborant i aprenent junts en una nova cultura docent?
  3. Com fem de l’escola una organització que aprèn i una unitat de recerca?
  4. Què hem de fer i no fem? Què hem de deixar de fer?

Algunes de les reflexions que han sorgit com a punts claus en aquests espais de diàleg fan referència a la importància de compartir responsabilitats, de transmetre i fer viure el projecte d’escola d’una forma conjunta i distribuïda. S’ha posat en valor la necessitat de gaudir d’aquests espais de diàleg per arribar a ser una comunitat que aprèn.