Erasmus+ Visita a l’Institut Tallinna ühisgümnaasium

L’Eramus a Estònia porta als nostres mestres a Visitar a Tallinna ühisgümnaasium per conèixer el funcionament d’una escola de 8 a 19 anys.

El sistema educatiu d’Estònia està organitzat de manera diferent. En aquesta visita en Marc i l’Andreu han pogut veure la integració de la tecnologia en un àmbit més formal i acadèmic, també han pogut compartir experiències amb alguns mestres de l’Institut.

Amb la visita del Kindergarden, de Sudellina School i de l’Institut han pogut tenir una mirada transversal del sistema educatiu i de l’aplicació de la tecnologia a l’aula a les diferents etapes educatives.