Erasmus d’Estònia a Dinamarca a visitar IS Billund

Últim dia d’Erasmus i canviem de país, ara hem anat a Dinamarca per visitar l’escola IS Billund. Aquesta escola està especialitzada en l’ús de LEGO i la seva integració als projectes de l’escola.  Una de les temàtiques imporatants de l’escola de forma transversal son els Objectius de Desenvolupament Sostenible, Agenda 2030.

La visita ha anat més enllà de veure com fan servir LEGO, és un altre concepte d’escola on els espais son oberts i compartits. Les aules no són enteses com a tal sinó com llocs on detonar els projectes per, posteriorment, treballar lliurement als diferents espais de l’escola.

Una visita molt i molt enriquidora d’on ens emportem una pila de idees per implementar a la nostra escola.

Ens veiem a Castelldefels