Desembarcament Pirata a l’Escola Els Pins

El passat dijous 6 d’abril de 2017 els alumnes de primer, segon i  tercer de primària van realitzar l’espectacle del Desembarcament , que cada any es realitza a la platja de Castelldefels en motiu de les Festes del Mar. També van participar, com actors, diversos mestres de l’escola  (Victor, Zaida, Andreu, Pepe, Natalia, Mº Àngels, Eva, Bri i Laia) i com a tècnic de so en Marc.

Per poder dur a terme aquesta activitat vàrem comptar amb la col·laboració del Departament de Cultura de l’Ajuntament de Castelldefels, que ens va cedir el vestuari i amb l’escola de teatre musical Performing Arts que van dinamitzar l’activitat amb la participació de Sammy Taylor (Directora artística) l’Anna (fent el paper de Maria), d’en Dani (Dragut) i d’en Sergi (Oxalí).

L’activitat va constar de dues parts: la primera va ser un assaig de dues hores i la segona l’actuació davant de la resta d’alumnes i mestres de l’escola.

Felicitats a tos els que han participar i moltes gràcies a l’Ajuntament de Castelldefels i a Performing Arts.

Ja podeu veure les fotos al canal de l’escola