APRENENT A RITME DE POESIA

El passat 27 de gener, a la biblioteca de l’escola, els alumnes de 5è vam fer una activitat de poesia.

Gràcies a una mare de l’escola vam poder trencar les rutines habituals i endinsar-nos al món dels poetes.

Vam aprendre moltes coses sobre la poesia: els seus orígens, diferents tipus d’exemples d’arreu del món … Ens ho vam passar molt bé i ens va motivar per continuar escrivint poesia.

També vam adonar-nos que la poesia no es fa en cinc minuts, requereix temps i compromís.

El dimecres següent vam tenir l’oportunitat de conèixer en Felipe Sèrvulo, un poeta de Castelldefels. Ens va presentar els seus llibres i ens va explicar què significava per a ell la poesia.

Va ser una experiència inolvidable!

Escrit per Carla, Mar, Hèctor i Paula N.

Equip de reporteres i reporters de 5è

CAM02007 CAM01976