5è i 6è Participa al CONSELL DE LA INFÀNCIA

Un any més, els cursos de 5è i 6è de l’escola participen al Projecte municipal “Consell de la Infància”, que vetlla per la participació dels nens i nenes de Castelldefels. L’alumnat escollit es reuneix un cop al mes per prendre decisions que milloren i aporten a la ciutat des del punt de vista dels infants. Donat que comença un nou curs, calen nous membres.

Fa uns dies ens va visitar la Núria, la dinamitzadora del projecte, i ens va explicar als alumnes i les alumnes de 5è en què consistia. També vam tenir la visita del representant de 6è (que es va escollir l’any passat), que ens va motivar i ens va ajudar a entendre molt millor el projecte gràcies a la seva experiència.

Finalment el passat dimarts 19 d’octubre es van presentar les candidatures i es va escollir a la representant de 5è de l’Escola Els Pins, democràticament.

Durant el curs serà la nostra veu en les trobades i també ens explicarà tot allò que es parli en elles.

Tutores de 5è