5è dissenya el logo del Projecte Erasmus +!

Aquest any l’escola ha estat atorgada amb el programa Erasmus + KA229, un programa, que contempla intercanvis i mobilitat d’alumnes per diferents països del continent europeu. Tanmateix, i a causa de la crisi sanitària provocada per la Covid-19, les escoles dels països que enguany hi participen (Espanya, Regne Unit, Itàlia, Bulgària, Grècia i Turquia) estan duent a terme activitats de manera telemàtica.

Sota el lema, “V.O.T.E” (The Voices of the Earth) s’estan treballant els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), el nostre Eix Transversal d’aquest curs. Aquests objectius tenen com a finalitat erradicar la pobresa, posar fre al canvi climàtic o la igualtat de gènere, entre d’altres.

A l’alumnat de 5è ens han encomanat una tasca que requereix molta responsabilitat: dissenyar un logo que representi aquest projecte. Junt amb la il·lustradora, Noelia Rey, hem pogut aconseguir-ho!

Per no oblidar aquesta iniciativa hem plasmat aquest logo al mur principal de l’escola.

A continuació us deixem algunes imatges del procés.

Alumnat de 5è