5è – Creating our own table games

Enguany la formació que ens ofereix l’escola als mestres que formem part del claustre té a veure amb el món dels jocs. L’Oriol Ripoll, expert en el món dels jocs, ens ha donat diferents estratègies que tractem de portar a l’aula, ja sigui gamificant les nostres activitats o directament ajudant a que facin allò que tant ens ha agradat als mestres: crear els seus propis jocs.

En aquest sentit, l’alumnat de 5è està creant, en el seu projecte, una sèrie de jocs en anglès per a poder treballar els aparells circulatori, respiratori i nerviós d’una forma més divertida i entretinguda, alhora que treballen tots els continguts per una banda i per altra desenvolupen el seu aprenentatge lingüístic. Sembla que sortiran algunes idees molt, molt interessants!

Aquí teniu el prototip d’una de les idees: