3r – La dona morta, una llegenda?

Les i els alumnes de 3r de Primària van participar el passat divendres al Teatre Plaza en la Va Trobada de Teatre Musical de Castelldefels. L’obra, anomenada “La dona morta, una llegenda?”, estava basada en la muntanya del mateix nom que podem trobar a la nostra ciutat. La lletra i la dramatització van ser càrrec d’en Pere Ramón Aguiló, professor de secundària de l’INS Josep Lluís Sert, mentre que la música era composada pel Marc Pardo, el mestre de música de l’escola.

Els nens van passar una agradable jornada compartida amb altres escoles que també hi participaven i van poder mostrar les seves destresses musicals, coneixent alhora l’entorn que envolta Castelldefels.

Esperem que us agradés tant com ens va agradar a nosaltres! Us deixem una foto de l’assaig.