Els Pins es preocupa per la SOSTENIBILITAT!

Com satisfer les nostres necessitats i respectar alhora el Medi Ambient?

Per donar resposta a aquesta pregunta un grup de mestres de l’escola ha creat la Comissió de Sostenibilitat. L’objectiu de la mateixa és adoptar hàbits per a la transformació de l’escola cap a un model més sostenible. Considerem imprescindible conscienciar l’alumnat d’aquesta necessitat d’un mode sostenible de vida a partir de petites accions que fomentin el canvi, dins l’escola.

Hem començat amb l’àmbit dels RESIDUS (més conegut per l’alumnat) i volem avançar cap a altres com: energia, aigua, jardí i hort escolar.

Per orientar-nos en aquesta iniciativa comptem amb la Sandra, la Tècnica de Medi Ambient i Serveis Urbans de Castelldefels.

A continuació us proporcionem la direcció web de l´Ajuntament amb informació sobre la recollida selectiva (contenidors, recollida a grans productors i serveis de deixalleries):

www.castelldefels.org/recicla

També us volem informar de la reestructuració del Servei de Deixalleries (Deix. Fixa, Minideixalleries i Deix. Mòbil):

De ben segur que junts/es aconseguim un futur millor pel nostre planeta Terra!

Comissió de Sostenibilitat