# ESPECIAL DIA DE LA DONA TREBALLADORA

El podcast especial  que us oferim en aquesta ocasió és un seguit d’entrevistes a dones que formen part de la nostra comunitat educativa per tal de reivindicar el Dia Internacional de la Dona Treballadora. Els alumnes d’EI han entrevistat a la cuinera del menjador, la Dora Alfaro; a CI han preguntat a la Maria José Duran, una de les senyores de la neteja; a CM han fet un seguit de preguntes a la Carlotta Fernández, presidenta de l’AFA de l’escola i a CS han fet una entrevista a la Sònia Garcia, directora del centre.

Les músiques que sonen de fons són l’Himne del Sitjar i de la pàgina https://www.fiftysounds.com/es/  (Océanos de arena, Always Moving Forward, Interconnected i The best time).

1. Annabel

Heu fet unes entrevistes molt boniques a dones rellevants de la comunitat educativa!
    Totes són feines importants i que siguin dones ens hem de sentir orgulloses.
    Enhorabona!