POD-QÜESTIÓ V

Aquest matí han sortit les guanyadores  de la Pod-Qüestió de febrer. La Sara V. i la Sara T. d’I4 han sigut les mans innocents que han donat la sort a la Mara de 3r i la Blanca de 4t. Enhorabona a les dues! La Mara i la Blanca han endevinat que la resposta a la Pod-Qüestió del podcast de febrer era Jon Bon Jovi. De premi s’enduen una gorra, una xapa de Sit-Jar Ràdio, un llibre i la locució de la Pod-Qüestió i la recomanació de la biblioteca al proper podcast de març. Enhorabona a les dues!

La Pod-Qüestió és la proposta de concurs que surt des de la Biblioteca Mercè Vidal Jordana de l’escola i relacionada amb el projecte d’enguany La Ràdio. Consisteix en una pregunta que surt al pod-cast de cada mes. La pregunta està relacionada amb les cançons que sonen cada matí quan entren a les 9. Escolteu?