EL DOFÍ I LA LLUNA

El dia 22 de novembre va ser el Dia Internacional de la Música, també dit diada de Santa Cecília, i des de l’escola vam realitzar una bonica activitat: alguns alumnes de 6è van explicar el conte El dofí i la Lluna i els alumnes de 1r i 2n van ser els encarregats de cantar les cançons que acompanyaven el  conte.

Una història que explica com un dofí vol tenir la Lluna i demana ajuda a alguns habitants del mar com un tauró, un pop, unes estrelles de mar però l’aparició d’un pescador li farà canviar la visió de la Lluna. Al final veu que la Lluna no és tant lluny!

Uns magnífics artistes tots plegats! Visca la música!

Aquí teniu el vídeo de l’acte: