Llegim i reflexionem sobre el conte “El camí a l’escola” – 3r

El passat divendres, a la sessió de tutoria de tercer hem treballat el conte El camí a l’escola.

És cert que tenim molt, molt, molt i que valorem justament quant no ho tenim. És per això que aquest llibre de ROSEMARY MCCARNEY ens ha permès reflexionar sobre tot allò que hauríem de valorar i que de vegades donem per fet què és així. De vegades voldríem que el nostre camí cap a l’escola a peu o en cotxe no fos tan llarg, ens queixem… ens costa valorar-ho i gràcies a aquests conte hem vist com van a l’escola cada dia molts nens de tot el món. Ens hem quedat de pedra!

Mireu si ens ha agradat que l’hem volgut tornar a llegir en grups i comentar-lo. Aquí teniu les fotografies.

EL CAMI A L ESCOLA | ROSEMARY MCCARNEY | Casa del Libro