CS : VISITA CATALUNYA RÀDIO I EL PARC GÜELL

D’acord amb els projectes que estem realitzant aquest curs a l’escola, de la ràdio i d’ Antoni Gaudí, l’alumnat de 5è i de 6è hem visitat, els dies 1 i 2 de desembre respectivament, les instal·lacions de Catalunya Ràdio i el parc Güell a Barcelona.

Ens han encantat les instal·lacions de Catalunya Ràdio: hem vist la redacció on treballen els professionals de Catalunya Ràdio, hem descobert de prop com és un estudi de ràdio assistint en directe a «El matí de Catalunya Ràdio amb Laura Rosel». I també hem pogut assistir al programa “Els experts” d’iCat amb Albert Miralles, Roger Seró i Laia Vidal. Finalment ens han explicat com es fa un butlletí informatiu i la nostra sorpresa ha estat que nosaltres mateixos hem gravat els butlletins de notícies. Quina experiència!!

Després hem dinat al parc Güell i hem disfrutat d’una visita guiada per les seves instal·lacions, hem conegut la seva història i els racons més emblemàtics dissenyats per l’arquitecte modernista català, Antoni Gaudí.

Hem passat un dia inoblidable a Barcelona!!

Us deixem  en aquest enllaç   les imatges de la sortida i la gravació dels butlletins informatius de 5è i 6è:

BUTLLETINS INFORMATIUS DE 5è A

BUTLLETINS INFORMATIUS DE 5è B