TALLERS PRIMER TRIMESTRE A CI

Aquest primer trimestre hem dut a terme 4 tallers internivells. S’han barrejat els alumnes de primer i segon i cadascun dels grups ha fet dues sessions de cada taller.

El primer taller ha estat el de robòtica. Els alumnes han hagut de recordar com funcionaven les Bee-Bot i practicar amb diferents catifes. En la següent sessió, han hagut de construir un circuit i fer-hi passar el robot.

El segon taller, el dels artistes, ha estat dedicat a Vicent Van Gogh i James Rizzi. Després de conèixer els autors, els nens i nenes han hagut de crear la seva ciutat, pintar-la amb ceres i difuminar-la.

El tercer taller ha estat en anglès. Els alumnes han descobert els colors primaris i secundaris (amb pintura) i, utilitzant-los, han creat un retrat, inspirat en el conte It’s okay de Todd Parr.

Finalment, en l’últim taller realitzat en castellà, han creat la tapa de l’àlbum dels primer trimestre, tot utilitzant la tècnica del volum. A més a més, també han fet una creació de la tardor mitjançant l’estampació.

S’ho han passat genial!

Clicant sobre la foto podreu veure més imatges.