Celebració 8M Dia de la Dona

El passat 8 de març vam celebrar el Dia de la Dona. Durant la setmana prèvia cada classe va treballar cites de dones rellevants que han marcat i seguiran marcant la nostra història. Vam exposar les cites treballades al hall de l’escola, per tal que tot l’alumnat pogués reflexionar sobre el missatge que aquestes dones ens han deixat.

Tota l’escola vam commemorar el dia portant unes polseres liles, on l’alumnat hi va escriure una paraula empoderadora.

Vam emetre el podcast especial de les entrevistes a dones que formen part de la nostra comunitat educativa. Si encara no ho heu fet, us animem a escoltar-lo!

Podeu veure les fotos AQUÍ