XERRADES SOBRE EL NOSTRE POBLE

L’alumnat de tercer ha estat treballant el poble de Linyola els darrers mesos i vam oferir a les famílies la possibilitat de poder venir a l’escola a explicar-nos com era antigament.

Hem pogut gaudir de la saviesa d’en Josep Maria, padrí del Pau Farré. Ell ens ha explicat moltes coses de Linyola i de com es vivia antigament. L’alumnat s’ha quedat ben sorprès de saber que a les cases no hi havia telèfons, tampoc televisions i que la mainada passés tantes hores jugant al carrer. En Josep Maria ens va portar unes fotografies que ens van ajudar a entendre com era la vida antigament.

L’Iker Civit, alumne de sisè de la nostra escola, es va oferir a venir a l’aula de tercer per explicar-nos tot allò que el seu padrí, Joan Civit Esmatges, va escriure ja fa uns anys a un llibre que es titula: Linyola el meu poble. L’Iker va explicar amb molta il·lusió i entusiasme allò que ha après tot llegint el llibre del seu padrí.

Moltes gràcies per explicar-nos tantes coses sobre el poble de Linyola.

A continuació, si cliqueu a la imatge, podeu veure el recull de fotos de les dues xerrades.