ACOMIADAMENT ALUMNAT DE 6è

El divendres, dia 19 de juny, l’alumnat de 6è va venir a l’escola per a poder-se acomiadar del professorat i del centre. Ho van fer en dos grups i, tot i que no va ser un final de curs com els altres perquè no hi va haver ni petons ni abraçades, sí que vam intentar que fos emotiu per a tothom.

Vam veure un parell de vídeos: un dels alumnes dels altres cursos amb diferents desitjos cap a ells per al proper curs i l’altre de tot l’equip docent que havien tingut al llarg d’aquests darrers nou anys que havien estat a l’escola.

Finalment els vam donar les orles i vam fer unes fotos per a recordar-ho sempre.

A tots elles i elles els desitgem MOLTA SORT EN LA NOVA ETAPA QUE ESTAN A PUNT D’ENCETAR!

Enllaç a l’àlbum Acomiadament alumnat de 6è

1. Annabel

Tot i a situació que estem vivint, s’emportaran un record del seu dia de les orles.

Felicitats a tots i molta sort en aquesta nova etapa que començareu al setembre!!!