VIVIM LES FESTES A L’ESCOLA EL SITJAR

Com ja sabeu, aquest curs hem estat treballant el projecte interdisciplinar “Vivim les festes a l’escola”,  i hem volgut finalitzar-lo amb una petita Festa Major dins del centre. Aquests dies ens acompanyaran els Diables ARF de Mollerussa, la Colla bastonera del Casal l’Arreu de Mollerussa, el grup de batucada de l’Escola de Música de Linyola i la colla de geganters, grallers i tabalers Gratali, de Linyola.
El divendres a la tarda vam donar el tret de sortida a la nostra festa amb una exhibició de diables, i aquesta setmana continuaran els actes.

Clicant en el següent enllaç podreu veure les fotos i vídeos de les diferents activitats.

CS VISITA EL CANAL OLÍMPIC DE CASTELLDEFELS

Avui divendres, 18 de maig, l’alumnat de 5è i 6è hem anat d’excursió al canal olímpic de Castelldefels.

Hem pogut gaudir realitzant diferents activitats esportives. Ens hem dividit en dos grups i hem fet tir amb arc, caiac i pàdel surf. En totes tres hem passat moment divertits, però quan hem acabat, com que havíem fet tant exercici físic, teníem molta gana… Ens hem guanyat el dinar!

El resum que en fem de tota aquesta experiència lúdica és que ha estat molt divertida.

Aquí podeu veure les imatges.

ENGLISH PROJECTS 3r T

Aquest trimestre, l’alumnat de cicle mitjà hem estat treballant el vocabulari de les feines i professions. Com no podia ser de cap altra manera, hem fet els nostres “projects” sobre quina és la professió que ens agradaria tenir de grans. Teniu ganes de veure la feina que hem fet?

Aquí podeu veure les imatges

AUDICIONS DE L’ESCOLA DE MÚSICA DE LINYOLA

El passat dijous 16 de maig a la tarda, el conjunt orquestral de l’escola de música de Linyola ens van fer una audició. Vam poder escoltar, el violó, el violoncel, la flauta travessera i el piano. Vam gaudir molt escoltant les tres peces que ens van interpretar alumnes de l’escola. Aquí trobareu algunes fotografies.

Moltes gràcies per aquesta mostra!

I3 TARDA EN FAMÍLIA-OLAU

Aquesta setmana, a  la tarda en família, ens van acompanyar els pares de l’Olau, l’Anaïs i el Jordi. Ens van preparar una sessió de ioga i ens van ensenyar com havíem de respirar per a relaxar-nos. Vam acabar la tarda fent bombolles de sabó. També hem après que ens podem relaxar pintant mandales.

Ens ho vam passar genial!

Gràcies família.

Cliqueu aquí per veure’n les imatges.