ELS REGALS DE NADAL
          Els Reis Mags ens van portar a cada classe uns regals.          Als de 6é els van portar dos Parchís i dos Ocas i l’Uno.          Als de 5é un Superpoly i un… Llegeix més»

Sabíeu que……….
Els diables d’Altafulla es crearen a la festa de Carnaval de 1984, quan uns quants joves del poble van sortir disfressats de diables. Anaven vestits amb sacs de cafè reciclats. També duien una cua folrada de color vermell. Com a forques… Llegeix més»

s’aproxima el nadal

Ja  s’acosta  el Nadal ,ja s’han de treure les coses del armari: el arbre, les  boles, i el pessebre. El Tió      vindrà  de la muntanya. I si et portes malament cagara carbó.A partí del desembre el tindrem  la escola A partir del  1 de desembre el… Llegeix més»

les maquetes

Es tracte de coses reciclables per fer les maquetes
l´es fem amb cola, tela, pegament, cartró, filferro, plàstic, cinta adhesiva i cinta americana. Aquí us deixem uns exemples.

Llegeix més»

EL NADAL

Quan el Nadal arriba a l`escola, els nens van a buscar el Tió de Nadal i el posen al hall per que tothom li pugui donar menjar. Cada nen fa una carta per demanar una joc per la classe. Dies després ve el patge i… Llegeix més»

Activitats de tardor (Segon)