Comiat de 6è

El passat 22 de juny va arribar l’últim dia de curs. Un curs ple de treballs, d’activitats i vivències que sens dubte ajudaran als nostres alumnes a crèixer i convertir-se en els homenets i les dones del demà.

Però per un grup no va ser un últim dia d’escola qualsevol, un “fins el proper setembre…”.

Els nois i noies de 6è acabaven una etapa de la seva escolaritat i estaven a punt de donar un pas important.

Va començar el dia amb el lliurament de les orles, i C.D. amb un recull d’imatges representatives de la seva escolaritat a l’escola El Carmel, des de P3 fins a 6è.

Un cop acabat l’acte vam sortir tots al pati, on van regalar a la resta de l’escola i als convidats que van venir a acompanyar-los una cançó composada per ells amb tot l’afecte del món.

Finalment vam pujar a la classe i vam acomianar-nos dels companys i companyes i de tots el mestres i monitors.

Recordeu que l’escola El Carmel sempre serà LA VOSTRA ESCOLA.

1. Silvia Aguilera

MOLTISIMES GRACIES, ha estat un any unic i molt bonic moltes gracies a totes les persones que han fet que tot aixo sigui possible.

2. Maria Mihalcea

Han sigut uns any esplendits perque he estat envoltada d’un munt de companys, companyes i un munt ded profesors!!! GRACIES!!!