PORTES OBERTES VIRTUALS 3 DE MARÇ

Aquest any les Portes Obertes a l’escola seran en format virtual, el dia 3 de març a les 17:00h.

Les famílies que esteu interessades en participar en la trobada en línia, cal que ompliu el formulari que trobareu clicant en el següent enllaç:  https://forms.gle/kmuaNh1n9CRNFjuP6.

És important que ompliu el formulari tantes vegades com fills/es hagin de començar el curs 21-22 a la nostra escola.

Uns dies abans de la reunió, rebreu en el correu que ens haureu facilitat en el formulari, l’enllaç per accedir a la reunió amb el recordatori de dia i hora de la trobada en línia.

Us hi esperem!!!!😀

Korfball a la Mar Bella

Avui els alumnes de 4t ens ho hem passat genial jugant a Korfball al poliesportiu de la Mar Bella. Després hem esmorzat a la platja i ens ha agradat molt!!! Us ho ensenyem en aquestes fotos!

A Primer fem servir el Kahoot

Aquesta setmana el grup de Primer ha fet servir el Kahoot, i ha mostrat tot allò que saben responent les diferents preguntes proposades.

Han gaudit moltíssim, i ja esperen el següent dia que el tornaran a practicar.

Mireu que bé que s’ho han passat.

El Cicle Inicial celebra el Carnaval

El divendres 12 de febrer els nois i noies del Cicle Inicial vam celebrar el Carnaval.

Vam venir disfressats i disfressades i vam fer-nos una foto en el photocall que vam fer.

Mireu quines disfresses més xules!!

Després vam baixar al pati i, per grups-classe vam ensenyar als companys i companyes del cicle els diferents balls que vam crear. Al final de les actuacions de cada classe feiem una petita rua al voltant de la pista

Cada grup estavem situats en un costat del pati, mantenint una distància suficient entre cada classe.

Mireu, mireu!!

Ens va agradar molt. Va ser un dia de Carnaval genial!!!

Arriba la Reina Carnestoltes!!

El dilluns 8 de febrer va arribar la Reina Carnestoltes a l’escola El Carmel. Ens va venir a veure per la tarda, amb gran xivarri i xerinola. Vam llegir totes les consignes que ens va ordenar per a cada dia de la setmana. Va ser un dia molt esperat i especial.

Bon Carnestoltes a tothom!

En aquest vídeo podreu veure com va ser l’arribada:

El Cicle Inicial crea antifaços

Els alumnes de Cicle Inicial, la darrera setmana, van realitzar un taller d’antifaços. Com podreu veure als vídeos, van ser molt creatius i a més, s’ho van passar molt bé fent-se fotos amb els antifaços al “photocall” que van crear. Mireu mireu!

Carnaval 2021 al Cicle Mitjà

Aquesta setmana hem celebrat el Carnaval a la nostra escola! Hem seguit les consignes de la Reina Carnestoltes durant tota la setmana i, per acabar, divendres vam fer màscares, balls, desfilada i fins i tot un photocall. Aquí us deixem algunes imatges.

El grup de 1r celebrem el DENIP

El 30 de gener es el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP) i aquesta setmana els Lleopards/ Lleopardes i les Balenes hem fet diferents activitats i les hem plasmat en aquest mural! Mireu que bé ens ha quedat!

El Cicle Inicial fem cagar el Tió

El passat divendres 18 de desembre, els nens i nenes del Cicle Inicial vam fer cagar el Tió.

Vam sortir per classes, i, cantant la cançó del Caga Tió vam veure si ens portava molts regals o no. Ens vam posar molt contents i contentes de veure que va donar-nos molts regals, senyal que vam portar-nos molt bé.

Mireu que bé ho vam passar!!

Regals de Reis i Tió a infantil

Bon any nou famílies!!

Volem compartir amb vosaltres algunes fotografies del final del 1r trimestre amb els detallets que ens va cagar el Tió a cada classe. A més a més, el primer dia de després de les vacances de Nadal, ens hem trobat els regals que els Reis ens van deixar per poder jugar a la classe. Aquests dies, estem jugant amb ells i ens ho estem passant d’allò més bé. Bon inici de trimestre a tothom!!

RECULL DE FOTOGRAFIES