Preinscripció

PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

LLISTATS DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ:

Del 18 al 26 de juny. Període de matrícula per als alumnes preinscrits amb plaça assignada.

Calendari de preinscripció i matrícula 24-25

Cercador centres de proximitat Infantil-Primària

Cercador centres de proximitat Secundària

L’oferta inicial de la nostra escola:

Cal tenir en compte l’oferta inicial no és definitiva i pot patir canvis en l’oferta final derivats de la demanda, de necessitats en l’escolarització o l’evolució de la matrícula continuada durant el curs actual.

• Les places de reserva NEE tipus B romandran durant tot el procés i no podran ser ocupades per l’alumnat ordinari fins al 31 d’agost, dos dies hàbils abans de la finalització de la llista d’espera.
  • Les places de reserva NEE tipus A s’alliberen el dia anterior a la publicació de la llista d’admesos, quan ja s’han atès totes les sol·licituds que afecten aquests alumnes presentades durant el procés de preinscripció i podran ser ocupades, si s’escau, per la resta d’alumnes de la preinscripció.

ACCESSOS DIRECTES PER FER LA SOL·LICITUD

Si, a l’emplenar la sol·licitud necessiteu el codi de la nostra escola, aquest és el: 08002681

Si compliu amb les condicions esmentades en el quadre podeu demanar cita prèvia per a l’oficina temporal de suport al procés de preinscripció que us correspongui per qualsevol de les següents vies:

– Per internet en la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona

– Per telèfon al Consorci d’Educació de Barcelona

– Per telèfon al 012. Si en emplenar la sol·licitud teniu algun dubte, podeu trucar a l’escola i intentarem ajudar-vos.

El nostre telèfon és 93 490 81 59

A més a més, posem a la vostra disposició la “Guia per a la preinscripció en línia i matrícula del curs 2024-2025” que podeu descarregar-vos en format PDF, el “Tríptic informatiu de la nostra escola”, i un enllaç als pòdcasts que el Departament d’Educació posa a la vostra disposició per escoltar, pas a pas, el que necessites saber per preinscriure el teu fill o filla.