Canguroteca

L’activitat vol afavorir la conciliació de la vida laboral dels pares amb l’horari escolar dels fills i alhora fer que els nens i nenes gaudeixin d’una bona estona en un espai segur al finalitzar les classes lectives o després de les extraescolars de primera hora. Durant aquest temps podran pintar, dibuixar, llegir contes, fer trencaclosques, jugar amb diferents jocs, mirar pel·lícules… sempre supervisats pels monitors.

Qui porta l’activitat?

La Isabel, la Júlia i l’Esther són les encarregades de vetllar pel bon funcionament de l’activitat, perquè els nens gaudeixin d’aquesta estona després de l’horari lectiu, al mateix temps que fan d’intermediàries entre els pares i l’AFA.

Com funciona l’activitat?

Hi podeu apuntar els vostres fills de forma regular o puntualment. En el primer cas, caldrà comunicar-ho via e-mail a familiesdib@gmail.com
Si necessiteu puntualment aquest servei, el preu per als socis de l’AMPA són 3€ una hora i 1,50€ mitja hora. Per als no socis, el preu de l’hora són 7€ i 4€ mitja hora.
Recordem que el temps mínim que s’haurà d’abonar en cas d’utilitzar aquests serveis és el corresponent a mitja hora.
Els serveis només seran gratuïts quan un alumne que habitualment faci una extraescolar aquell dia no pugui realitzar l’activitat per algun motiu. En cap cas s’acollirà de forma gratuïta els alumnes de les famílies que tinguin entrevistes personals amb els tutors, direcció, monitors, etc.
Durant la Jornada Intensiva del mes de juny el preu serà reduït, excepte pels alumnes que facin activitats extraescolars, que tindran el servei gratuït.
Recordeu que aquests serveis estan destinats exclusivament a alumnes del centre.

Què s’ha de portar?

El servei de cangur disposa de tot el material necessari perquè els nens passin una bona estona: jocs de taula, llibres, trencaclosques, pel·lícules, dibuixos, llapis, etc.

Quins dies es realitza?

El servei s’ofereix tots els dies lectius de 16:15h a 18:30h.

Com es fa la sortida?

La persona autoritzada que vingui a recollir l’alumne, haurà de picar al timbre de “consergeria” de la porta principal de l’escola o bé informar a la monitora en el cas que estigui a fora, identificar-se verbalment i demanar pel nen/a. S’hauran d’esperar a la porta a que l’alumne surti. En cas de que la persona habitual que recull el nen no ho pugui fer, s’haurà de presentar aquesta autorització. I si el que es vol és que l’alumne pugui sortir sol de les activitats extraescolars s’haurà de presentar l’autorització al monitor.
En cap cas, una trucada telefònica que no sigui al centre, autoritzarà a algú a recollir el nen d’un altre.

Normativa Covid-19

Dins l’espai de cangur, els alumnes estan separats en grups bombolla amb una distància d’1,5m entre grup i grup. L’ús de la mascareta és obligatori per a tots els nens que facin ús d’aquest servei, i tenen a disposició gel hidroalcohòlic que es poden posar sempre que ho necessitin.
Els pares no poden entrar a l’escola, sinó que hauran d’esperar a que els nens surtin. Si tenen alguna necessitat de parlar amb els monitors de l’activitat, ho poden comunicar en el mateix moment de recollida i les monitores sortiran a parlar amb ells.