Olga Castañer Niño

Hola, em dic Olga Castañer Niño, sóc la mare d’una nena de 4rt i d’un nen de 2n.

El meu desig de formar part del consell escolar és amb la intenció de col·laborar amb l’escola per que els nens i nenes es trobin en un entorn segur i favorable que els faciliti l’aprenentatge i que gaudeixin del seu temps d’esbarjo.

He format part del consell escolar en els últims anys i, donat el canvi de direcció, crec que és important que hi hagi continuïtat en algunes de les persones implicades fins ara, per poder treballar amb el nou equip.

Volem donar suport a les inquietuds dels pares i mares i proposar de manera activa possibles projectes o solucions que donin resposta a aquestes necessitats.

És necessari un diàleg fluid entre pares/mares i consell escolar per tal de que sigui el més representatiu possible de les diferents realitats dels alumnes de l’escola.

Us agraeixo per avançat la vostra confiança i presento la meva candidatura per assumir amb responsabilitat la representació del interessos dels nostres nens i nenes, què són en definitiva el nostre valor més preuat.