Natasha Mayerhofer

Benvolguts/des,

Soc la Natasha Mayerhofer, la mare de la Leticia i en Jordi, i com família, tenim el plaer de formar part de l’escola des del 2018 quan la Leticia va començar P4.

Al llarg d’aquests anys hem pogut conèixer l’escola i estem encantats amb el projecte i amb el personal, però veiem que hi ha algunes àrees d’oportunitat de millora que podrien ser explorades, com ara la renovació de l’edifici, les finestres i altres detalls petits, però que són fonamentals tant pel benestar com per l’aprenentatge dels nostres fills i filles. Així mateix, tenim com a objectiu posar sobre la taula la lluita contra l’assetjament escolar i treballar en l’adquisició d’estratègies de resolució de conflictes mitjançant el diàleg, la comprensió i l’empatia. Per l’experiència adquirida al Consell Escolar del qual formava part a l’Escola Bressol, veig que són punts factibles i possibles de millora.

Us animo a tots a participar de la votació el 23 de novembre de manera presencial a l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *