PREINSCRIPCIONS 2024-25
DES D’AQUEST ENLLAÇ PODREU FER LA PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2024-25
OFERTA INICIAL DE PLACES
JA PODEU CONSULTAR EL LLISTAT AMB EL BAREM PROVISIONAL
No hi ha resum perquè és un article protegit.
Hola
S’acosta final de curs i els tyrannosaurus rex i els dinosaures ja estem començant a preparar les tapes dels àlbums. Divendres passat vam estar tintant arròs i, ara que ja el tenim sec començarem a decorar les cartolines. Per l’àlbum de plàstica, amb pintura i un estri per netejar vidres, hem aconseguit una tapa que ens agrada molt.
Les veureu aviat!
Us presento un Scratch que vaig fer per poder treballar en digital els patrons que hem generat. És un primer projecte que m’agradaria evolucionar per poder triar la mida del patró, afegir models de referència i la possibilitat que fos autocorrectiu.
Funciona fent clic a sobre… Llegeix més»
No hi ha resum perquè és un article protegit.
Bona tarda!
Aquest dijous a l’hora de plàstica, els dinosaures hem començat a conèixer les obres d’una pintora: la Georgia O’Keeffe. Hi ha molt bones artistes dones a la història que, com en molts altres camps, han passat més desapercebudes. De tota manera, no per això han de ser menys importants. En aquests propers dies anirem penjant fotos dels quadres que anem treballant. Cliqueu a la imatge per veure-les!!
Hola!
Dijous passat els dinosaures i tyrannosaurus rex van tenir l’oportunitat d’experimentar i crear a l’estil de l’Antoni Tàpies. Primer vam veure un vídeo explicatiu de la vida i obra d’aquest autor. Tot seguit, amb diferents materials al seu abast (pintura, cola barrejada amb aigua, pinzells, cordills, paper, raspalls de dents,…) van poder crear amb força llibertat i els hi va quedar una obra ben bonica. La podreu veure a l’entrada (rebedor) de l’escola.
Mireu les fotos. Fins aviat!
A primer i segon ens hem aventurat amb una nova tècnica per treballar les TAC (tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement) l’STOP MOTION. L’stop-motion és una tècnica d’animació que consisteix en capturar fotografies consecutives d’un objecte movent-lo una mica entre fotografia i fotografia de manera que, visualitzant-les ràpidament, tothom creu que l’objecte es mou.
Ho estem fent amb figures fetes de plastilina i treballem amb grups de 3 i 4 nens/es, ells seran els encarregats d’inventar una història o conte. De moment, només acabem de començar, haureu d’esperar per veure el resultat final.
Aquí us deixo una petita mostra de les primeres figures creades i del treball en equip, feu clic a la imatge per a veure totes les fotos.
Avui hem avançat una miqueta més en les creacions de personatges i espais, això va agafant forma!!! Feu clic aquí.
Holaaaa!!! Aquí teniu una mostra del treball per racons dels nens i nenes de primer i segon. Seguim aprenent!
Aquí teniu més fotos del treball de català per racons. Feu clic aquí.
Avui hem celebrat l’English Day a l’Escola Creixà, enguany el tema era “Els Musicals”
Durant el matí els alumnes de Cicle Superior han visualitzat un vídeo sobre l’English Day a l’Anoia.
Seguidament han participat, per grups, en una Gimcana que constava de trobar diferents cartells de Musicals… Llegeix més»
Podeu veure la circular,cliclant AQUÍ
A 4t estem parlant de fenòmens físics que costen molt de visualitzar. Per això us presento un simuladors mot bons de diferents fenòmens físics extrets de la pàgina PhET interactive simulators. És una pàgina genial ideal per fer el xafardes amb diferents simuladors. A… Llegeix més»
No hi ha resum perquè és un article protegit.
Fa uns dies vam tenir la visita de l’ Hugo Marcos, gran expert en dinosaures que ens va resoldre molts dubtes que ens havia sorgit al nostre projecte. L’ Hugo, antic alumne de l’ escola Creixà ens va portar llibres i figures de dinosaures que ens va ajudar a entendre millor el tema. Estem molt agraïts.
Aquest matí, els dinosaures i tyrannosaurus rex hem jugat al joc de les cadires. Ens ho hem passat bé i alhora hem estat practicant els conceptes de treure i de “quantes cadires hi ha i quantes ens queden” després d’anar traient les cadires d’una en una. Pensem que és una manera divertida d’aprendre.
Podeu veure tota la informació i un video explicatiu AQUÍ
El divendres 4 de maig vam estar treballant per grups i cada grup es va encarregar de fer la recerca i selecció d’informació dels sentits. Aquest és el resultat de la feina feta!
Diuen que una imatge val més que 1000 paraules. Avui m’agradaria oferir-vos diverses imatges i que intenteu endevinar la història que hi ha darrera de cada imatge.
Estan numerades per si voleu parlar-ne d’alguna en concret.
No hi ha resum perquè és un article protegit.