SANT JORDI 2021!

Una diada de sol radiant, una diada plegats, encara que separats, una diada que s’apropa a la nostra normalitat…

Us adjuntem el vídeo de la festa perquè pogueu gaudir amb nosaltres encara que en la distància i imatges de la diada. També compartim els treballs literàris d’aquest curs.

Volem agraïr a l’AMPA pels regals (llibres, flors i els punts de llibre per tothom) i per tornar al drac fa fum a casa seva …fa tants dies que no et veiem!

Agraïr a l’Anna, mare de l’escola, pel disseny d’aquest punt de llibre tant bonic.

Ha estat un plaer poder gaudir de la literatura  a la nostra petita escola, SOM CONVENTS!

JOCS FLORALS 2021

P3 (vídeo)

1r

2n