Activitats

• Rua de Carnestoltes

• Activitats temàtiques: sopar Cubà…

• Monogràfic de costura

• Decoració espais de l’escola

D’altres activitats:

Jornades de Pati: La Comissió de Pati ha organitzat i va organitzant diverses jornades participatives per a la a la millora i condicionament del pati de l’escola. Les jornades han reunit a més de 40 persones entre familiars, alumnat i mestres durant un cap de setmanaper a pintar el pati, construir bancs de fusta, fer jardineres, plantar l’hort o el jardinet, etc.

Decoració del vestíbul i l’escola: A principi de curstotes les famílies que vulguem poden venir a l’escola a decorar-la, a pinta-la, dibuixar,… segons el tema d’escola escollit pels infants.

Drac Fa Fum per a infants i famílies: Activitat oberta i gratuïta per a totes les famílies i infants de l’escola amb l’objectiu de participar a tots els cercaviles del poble (a l’abril, tardor, nadal…). Abans de cada actuació, les famílies i infants ens reunim a l’escola per assajar els balls. Actualment hi estan participant uns 20-25 infants i uns 15-20 familiars.

Activitat de gralla per a familiars adults: Aquesta activitat es realitza cada dimarts de 20h a 21h a l’escola. Es tracta d’una activitat gratuïta i oberta a totes les famílies. L’objectiu és aprendre a tocar la gralla per acompanyar el Drac Fa Fum a les cercaviles del poble.

COMISSIONS AMB FAMÍLIES:

Comissió per la remodelació del pati: Comissió formada per famílies i mestres amb l’objectiu de decidir democràticament com organitzar i remodelar el pati de l’escola i realitzar actuacions de millora. En una primera fase es va demanar també l’opinió dels infants.

Comissió de festes de l’AMPA: Comissió integrada per membres de l’AMPA la qual es coordina amb el claustre per organitzar les festes i/o activitats de l’escola: Fira d’hivern, Setmana del tema, Sant Jordi, Jocs Florals i Festa fi de curs.

Comissió Menjador:L’AMPA i un/a mestre del claustre encarregat del menjador es coordinen amb l’empresa de menjador per a vetllar per aquest espai.