i4, LES TORTUGUES, EL CARNESTOLTES I LA VELLA QUARESMA

Cada dia que passa a l’escola els nens i nenes de i4 vivim una nova aventura. Vam començar el trimestre endinsant-nos en un viatge marí ple de tortugues, cavallets de mar, pops, peixos i molts altres animalons. Vam conèixer com reciclar amb la Judith i fins i tot vam fer una exposició amb totes les nostres escultures.

Tot això fins que va arribar el nostre estimat carnestoltes que amb ajuda de les famílies es va convertir en un lleó i ens va donar unes consignes per anar fent gresca! fins que va haver de marxar corrents per que la Vella quaresma no el veiés ja que ella és molt “avorrida”  i no vol que ens ho passem d’allò més bé.  Amb ella també va arribar la primavera, les flors, el sol i el bon temps. Cada setmana li tallàvem una cama fins que un dia la Vella  va desaparèixer i ens vam adonar que estaríem uns dies de vacances sense venir a l’escola.

Ara ja hem tornat amb les piles carregades per començar un nou trimestre ple d’emocions i noves experiències!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *