Arribat el mes de maig, a Amposta celebrem la festa del mercat. És un goig poder vestir-nos, passejar i viure per un cap de setmana com vivien els nostres iaios i iaies. Treiem els vestits de pagesos de l’armari i tornem a l’Amposta de principis de segle. L’onzena edició de la festa va dedicada a la música, el gran motor cultural de la nostra ciutat.
Recordeu que el dissabte al matí, a la plaça del mercat, es realitzaran els jocs tradicionals on hi estan convidats tots els xiquets i xiquetes. També podreu veure al grup de danses tradicionals de les activitats extraescolars a càrrec de Dolors Cañellas.
Des de l’escola us animem a participar en les activitats i actes que s’organitzen al voltant de la festa, a vestir-vos de pageses i pagesos i a gaudir de la festa!
Recordeu que el dilluns 20 de maig és festa local, per tant, l’escola romandrà tancada.
Cliqueu a la imatge per enllaçar amb la pàgina web de la festa del mercat.



