DESCRIPCIÓ DE SERVEIS

L’escola compta, actualment, amb ordinadors portàtils cedits pel Departament d’Educació per als i les docents. En totes les aules hi ha un sistema de projecció, en alguns casos PDI, en d’altres televisors i també 1 panell interactiu.

A la sala de professorat s’hi poden trobar dos ordinadors de sobretaula per al personal que no disposi d’aquest (agents externs, reduccions de jornades,…), als quals només s’hi pot accedir amb usuari  ARGO o PROF.

L’alumnat de comunitat de grans (quint i sext) té a la seva disponibilitat portàtils LENOVO nominals, gràcies al desplegament del Departament d’Educació en el PEDC (Pla d’Educació Digital de Catalunya). Pel que fa a l’alumnat de quart, disposen d’un carro amb portàtils per a compartir i que poden traslladar d’un lloc a un altre.

La comunitat de mitjans també utilitza un cert número de portàtils i  tauletes. Finalment, la comunitat de menuts té a la seva disposició 4 portàtils i tauletes d’ús comunitari.

Pel que fa a l’àmbit de la robòtica comptem amb els Bee-boots i els Edison.

El centre també disposa de 2 impressores Konica en xarxa i d’un servidor Linkat d’arxius. Som un centre amb xarxa LAN transformada.

Els equips informàtics desplegats als centres educatius es gestionen a partir del portal INDIC. El portal d’autoservei TIC ens serveix per comunicar qualsevol tipus d’avaria o mal funcionament d’aquest equips.