Número de desempat preinscripcions 23-24

Després del sorteig celebrat el dia 9 de maig al Departament d’Educació, us informem que el 66.646 és el número de desempat per a la preinscripció escolar del curs 2023-2024, que determina l’ordre en cas d’empat.

El nombre de places ofertades a cada centre educatiu és limitat. Si el nombre de peticions supera el d’alumnes que l’escola pot acollir, les sol·licituds s’ordenen per puntuació, i en cas d’empat en la puntuació, cal aplicar un sistema de desempat. És a dir, el número només és important en cas de que hi hagi més sol·licituds que places ofertades.

Quin número tinc per al sorteig?

A totes les sol·licituds que participen en el procés de preinscripció se’ls atorga aleatòriament un número de desempat, que surt publicat a la llista de sol·licituds un cop resoltes les reclamacions. És aquest el número amb què la família participa en el sorteig.

Quins són els propers passos?

L’11 de maig es publicarà la llista ordenada definitiva de sol·licituds i el 12 de juny es publicaran les llistes d’alumnes admesos a cada centre i, si escau, la llista d’espera.

Teniu tota la informació en aquesta pàgina