Festa de final de curs 25-26 + comiat a 6è!

Aquest 19 de juny, últim dia de curs, hem fet una festa al pati durant tot el matí. Hem fet una gimcana aquàtica súper divertida, amb grups de nens i nenes barrejats de diferents edats. Quin goig poder gaudir de l’últim dia de curs tots junts al pati! També hem pogut gaudir d’un gelat en bona companyia i, finalment, acomiadar als grans de l’escola, que avui acabaven 6è i se’ls havia de fer un bon comiat. Un gran dia!

Per veure totes les fotos, feu clic a la imatge:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut