HALLOWEN I CASTANYADA A P.3

El passat 29 d’octubre a l’escola vam celebrar la festa de Halloween i la Castanyada. Pels alumnes de P.3 va ser la seva primera celebració i la  van gaudir. molt.

Els nens van fenir pel mati disfressats de Hallowen i per la tarda de castanyers i castanyeres. Vam realitzar un taller i també vam fer un tastet de la tardor. Vam menjar castanyes, panellets, boniato i codony. Després vam poder ballar una mica.

Va ser un dia intens i especial pels nens i nenes.  Cliqueu  a sobre de la festa i podreu veure les fotografies.

FESTA DE HALLOWEEN

FESTA DE LA CASTANYADA