Sortida al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa

Els nens i nenes de cinquè van anar a visitar el museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa. Van poder fer la visita al museu i també el joc teatralitzat.

El grup fa un recorregut pels espais energètics originaris de la fàbrica i tot seguit entra en un joc teatralitzat on els alumnes es transformen en obrers i obreres en el seu primer dia de feina en una fàbrica tèxtil de principis de segle XX. La visita està conduïda per personatges teatrals: l’amo, un obrer, una obrera…. Els alumnes aprenen aspectes tècnics del procés de la llana i descobreixen com vivien els obrers a començament de segle XX, tot posant-se en la pell d’un nen o nena d’aquella època, essent els protagonistes de la història que es narra. L’activitat es desenvolupa dins l’exposició “La fàbrica tèxtil”

AQUÍ teniu algunes de les fotos!