P3 2021-22 XOCOLATADA

El dia 17 de desembre les mares de l’ AMPA van venir a portar-nos un bon esmorzar de Nadal. Xocolata amb melindros. La cuinera de l’ escola va fer una bona xocolata desfeta. I ens la vam menjar sucant els melindros. La xocolata estava molt… Llegeix més»

Xocolatada a 5è!

A continuació us deixem amb algunes fotos de la xocolatada que vam fer el dia 17, per celebrar l’acabament del trimestre. Per veure totes les fotos, feu clic a la imatge següent:

P5 CELEBREM LES FESTES A L’ESCOLA

Aquest final de trimestre hem tingut temps per escriure la carta als REIS, visitar al PARE NOEL, menjar XOCOLATA I MELINDROS i assajar amb molta il·lusió les CANÇONS en català i en anglès. Dia a dia hem posat menjar al TIÓ perquè estigués content i es fes més gran per poder cagar-nos els nostres REGALETS. Ens ho hem passat molt be tots junts i hem gaudit força en aquests dies!!  De totes aquestes activitats podeu veure una mostra en els següents enllaços.

BONES VACANCES I BONES FESTES A TOTHOM!!

P5 JUGUEM, TREBALLEM I APRENEM AL DESEMBRE

Estem al desembre i, com diu la dita, l’any 2021 s’està acabant i venen moltes festes. A l’escola hem fet diferents activitats relacionades amb el NADAL i l’HIVERN i, tot jugant i compartint, hem treballat la motricitat fina, la numeració, el grafisme, els sentits, el joc simbòlic, les síl·labes, el raonament lògic,…

Tots estaven molt motivats amb aquestes propostes i han gaudit molt mentre les feien!!