NADAL A L’ESCOLA COL·LEGIS NOUS

Al llarg de les setmanes del 9 al 21 de desembre els nens i nenes de l’escola Col·legis Nous han viscut moments únics tot preparant-se per un Nadal diferent aquest any.
La primera setmana, es va fer un petit regal a tots els nens i nenes,… Llegeix més»

CONEIXEM UN ARTISTA: HERVÉ TULLET

Aquest primer trimestre les activitats de pintura han estat relacionades amb el treball d’un pintor: HERVÉ TULLET

Hem vist fotografies de l’autor, del seu treball i hem llegit dos dels seus llibres. Fent servir el groc, el blau i el vermell hem fet diverses activitats per treballar els colors.

Hem pogut comprovar com es crea el verd, el taronja,…  També hem fet servir diverses tècniques amb la pintura: el pinzell, la pinta del cabell i les mans.

Han estat unes estones de treball enriquidores i motivadores!

LES ESTONES DE JOC AL PATI

Com ja sabeu, aquest curs juguem al pati en espais diferenciats i cada setmana canviem de zona. Al llarg del primer trimestre hem pogut jugar en tots els espais: la pista, el pati xic, el sorral i el porxo.  Sempre ens ho passem molt bé!!

AQUÍ podeu veure les fotografies dels patis.

TREBALLEM AMB ELS FRUITS DE LA TARDOR

La Tardor està a punt d’acabar i en aquest mesos a l’escola hem treballat molt amb el fruits de la tardor.

Hem fet sèries, mandales, els hem observat, manipulat, dibuixat, pintat, tastat,…

En el següent enllaç podreu veure el gran treball que han portat a terme els vostres fills i filles.

P4-5B LA PLASTILINA

Les mesures de seguretat que prenem davant la Covid fan que no puguem compartir el material com abans, un d’ells és la plastilina. Cadascú guarda la seva en una caixeta amb el seu nom i a estones juguem a la taula.

Els hi agrada molt a la vegada que afavoreix la seva creativitat i motricitat fina, són uns grans artistes!!

P4-5B ACTIVITATS DE TREBALL

Al llarg d’aquests primers mesos d’escola hem fet memòria de continguts treballats anteriorment. Hem recordat les formes geomètriques, els números, com picar paraules, les vocals, els blocs lògics,… i a partir d’aquí hem començat a ampliar coneixements amb noves activitats. Una d’elles ha estat l’arribada del RECTANGLE. Si feu clic a les imatges veureu les diferents fotografíes.

Tots i totes venim amb molta il·lusió a l’escola!!

Taller de matemàtiques a 6è

El passat dia 20 de novembre els i les alumnes de sisè curs, vam rebre la visita de dos monitors del Museu de les matemàtiques, que ens van oferir un taller de matemàtiques manipulatives d’allò més entretingut i didàctic.

Vam treballar les mesures de longitud a l’aula, tot fent estimacions i comprovant després les mesures reals, per nosaltres mateixos amb l’ajuda de globus.

Vam construir amb canyetes de fusta diferents figures geomètriques en tres dimensions.

Va ser molt divertit!

Veure més fotos