Quina passada “Els Pastorets de la Collbaix”!

Per sisè any consecutiu, Els Pastorets de la Collbaix han deixat petita la sala de Cal Gallifa durant les dues representacions. Era (i és) el repte dels reptes, perquè els protagonistes principals són els alumnes de 6è. Quin espectacle ens van oferir! Una actuació màgica. Però hi participa tot l’alumnat en aquesta obra de teatre, des de P3 fins a 5è.

Ara bé, no només hi participen els infants: les famílies hi tenen un pes cabdal. Les regidories i les col·laboracions són imprescindibles: perruqueria, maquillatge, vestuari, coreografies, fotografia i vídeo, projeccions en directe, música en viu, equip de so i llums. Menció especial per a l’impulsor de tot aquest projecte, Jordi Pesarrodona, i la seva ajudant, Mari Jurado. Aquest any també hem comptat amb l’ajuda d’una exmestra de l’escola, Elisa Muixí. A tots tres, mil gràcies. I a l’equip de mestres els volem enviar una felicitació molt gran per la seva passió i compromís amb aquest projecte d’escola. I, lògicament, volem donar les gràcies a tot el públic assistent, sense el qual aquest repte no es podria fer en un lloc tan emblemàtic com Cal Gallifa.

Tots plegats aconseguim el més important: la felicitat dels nostres nens i nenes que, un cop més, veuen en el teatre una font d’aprenentatge que els fa créixer, compartint el millor de cadascú amb la resta i valorant l’esforç individual com a part necessària de l’èxit col·lectiu. Junts fem teatre! Junts fem escola!

Feu clic a les següents imatges per a gaudir de les fotografies de Sílvia Martí (mare de l’escola) i de Pere Sanmiquel (expare de l’escola). Moltíssimes gràcies!