Preinscripció del 7 al 21 de març

Bon dia, famílies!

Us informem que ja podeu fer la preinscripció per als alumnes que el curs vinent faran P3. Teniu temps fins el dilluns 21 de març. Aquest any tot el procés es farà de forma telemàtica, però si teniu algun dubte al respecte ens podeu contactar si necessiteu ajuda.

El codi de l’escola Collbaix és el 08044545.

Per a l’alumnat que començarà l’ESO el curs vinent les dates de les preinscripcions són diferents: del 9 al 21 de març.

Feu clic a la següent imatge per a poder accedir al portal que ha preparat el Departament d’Educació per a formalitzar les preinscripcions.