Portes Obertes Virtuals 2020

Hola, famílies!

Com ja sabreu, les preinscripcions escolars d’Infantil, Primària i ESO es fan fins el dia 22 de maig.

Per motius de seguretat es recomana fer les preinscripcions a través d’Internet, si bé hi haurà un període de quatre dies (del 19 al 22 de maig) en què també es podran fer presencialment, si és necessari.

En el seu dia ja vam presentar una sèrie de documents audiovisuals perquè poguéssiu conèixer com és l’Escola Collbaix, i ara els hem concentrat en un sol arxiu interactiu (feu clic a la imatge).

Hi trobareu una sèrie de vídeos en què els alumnes ens expliquen els eixos bàsics del nostre procés d’aprenentatge, un document en PDF amb les principals característiques de la nostra escola i un vídeo ben il·lustratiu sobre com aprenem: “Un dia a P3”.

També us convidem a contactar amb nosaltres a través del nostre correu electrònic per si voleu resoldre algun dubte o, si ho preferiu, per pactar una trobada per videoconferència i poder aprofundir en detalls que vulgueu conèixer de la nostra escola.

ecollbaix@ecollbaix.cat

Sempre hem treballat per adaptar-nos als nous temps i a les noves realitats i ara, més que mai, és necessari seguir-ho fent. Us donem la benvinguda a les Portes Obertes Virtuals de l’Escola Collbaix.

Per últim, en aquest enllaç publiquem l’informe amb l’oferta inicial de places per a cada curs, de P3 a 6è.