Portes Obertes 2022

Un any més tornem a obrir les portes de l’escola perquè les famílies interessades puguin conèixer en persona quin és el nostre projecte educatiu i com són les instal·lacions de la Collbaix.

Les jornades de portes obertes seran els dies següents:

Dimarts, 1 de març

Dijous, 3 de març

Dissabte, 5 de març

De 17 a 18.15h De 17 a 18.15h De 10 a 11.15h

Per assistir a les portes obertes només cal que ompliu el formulari que trobareu a la següent imatge. Feu clic a “Formulari cita prèvia“.

Si la impaciència us impedeix haver d’esperar tants dies tenim un Pla B 😉

Voleu veure el Tour Virtual que van preparar l’alumnat de l’escola l’any que ens van confinar? Davant d’una dificultat sempre hi podem trobar una oportunitat. Aquí hi trobareu un bon exemple.