PARLA L’ALUMNAT – Portes Obertes Virtuals 2020

Benvolgudes famílies!

Ja podeu veure el setè i darrer dels vídeos de la secció “PARLA L’ALUMNAT”, en què els propis alumnes mostren com aprenem a partir de LES EMOCIONS. Els vídeos anteriors els podeu veure més avall.

Feu clic a la següent imatge per a conèixer com aprenem amb el TREBALL SISTEMÀTIC.

Feu clic a la imatge per a saber com aprenem amb el TREBALL SISTEMÀTIC.

Feu clic a la imatge per a saber com aprenem amb ELS ESPAIS.

Feu clic a la següent imatge per saber com aprenem amb ELS PROJECTES.

Feu clic a la següent imatge per a veure el vídeo sobre els REPTES.

El primer dels vídeos és de BENVINGUDA, gentilesa de la Matilde i el Quim, de 6è. Moltes gràcies, família!

En total són set vídeos que també hem publicat a Instagram i Twitter (ens hi trobareu a @ecollbaix). Us animem a compartir-ho amb els vostres contactes per si hi ha alguna persona interessada en conèixer el projecte de la nostra escola. Per qualsevol altra informació us podeu adreçar al mail de l’escola: ceipcollbaix@xtec.cat.