Obert el període de preinscripcions per al curs 2019-20

Benvolgudes, famílies.

Us informem que ja està obert el període de preinscripcions pel curs 2019-20.

Si teniu algun fill o filla en edat d’entrar a P3 a partir del setembre podeu omplir el document de preinscripció i entregar-lo a l’ajuntament. El codi de l’escola Collbaix és 08044545.

El termini per a presentar les sol·licituds s’acaba el dimarts 9 d’abril.

Tingueu molt present aquesta data, perquè si s’entrega la documentació amb retard no es pot garantir l’escolarització del vostre fill o filla a l’escola desitjada. En els següents enllaços hi trobareu informació sobre la preinscripció, que podria ser del vostre interès, tant des de l’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada com del Departament d’Educació (calendari sobre adjudicacions provisionals, reclamacions, etc.)